2011. május 3., kedd

1. 'Rólam'

Hát... nem tudom, hogy hol is kezdjem, először is, egy kis bemutatkozással. :) Debrecenben lakok, kertesházban. Van egy tesóm Dotty (neki is van blogja), akivel elég gyakran összekapunk valamin. x) Két legjobb barátnőm van a suliban, Réka, és Lili. Lilivel ez a barátság elég ingadozó, ugyanis Réka meg elég drámai. Legalább 8 srácba volt szerelmes 3. óta. Jelenleg 2 is van neki, bár én mindig meghallgatom mit mond, gyakran nem érdekel. (Ez nem azért van, mert nem vagyok jó barátnő, hanem azért, mert nem vagyok mindig hajlandó végighallgatni drámai leírásait az életről, meg arról, hogy mit írt neki az aktuális srác.) Amikor egyszer megkérdeztem őket, hogy minek ilyen fiatalon járni valakivel (ugyanis jelenleg mind a kettő ´´jár`` két szerencsés sráccal), amikor úgysem lesznek velük 15 év múlva, azt válaszolták, hogy ők már hallottak olyanról, akik 18 éves korukban kezdtek járni, és 20 évesen össze is házasodtak. Kicsi idő kellett, hogy úrrá legyek magamon, és ne törjek ki hisztérikus röhögésben. Ami őket illeti, ennyi elég is lesz. De az osztályomról, a 6/b -ról, inkább ne is beszéljek. Lilivel és Rékával csak úgy hívjuk magunkat, hogy a ´´kultúrcsürhe``, ugyanis nincs olyan óra, amire be ne kiabálna a főokos, Dani, B. B. (ez csak olyan becenév, azért hívjuk így mert valójában Balázs a neve, csakhogy a mi osztályunkba 4 Balázs is jár szóval... így egyszerűbb), és egyéb barmok. A tanárok, hát, a tanárok... Igazából csak két jó fej van, Eta, és Nóra néni. De a többi........ Két olyan van, akit mindenki  ki nem állhat, Miss Lady, és Racka Juhné*. Ami a jegyeimet illeti, általában ötös, de néha becsúszik egy-két hármas, egyest még csak egyszer kaptam. x) Miután hazaérek, általában elkezdek olvasni, de gépezni is szoktam, kivétel azóta, amióta anyuék lekódolták a gépet. Mind a kettőt. Szóval csak olvasok, nem mintha bánnám. Rengeteget olvasok. A Twilight-saga-n** hatszor rágtam át magam, mind a négy részen. De az Egri csillagokat nehezen sikerült. x) Hiába olvasok ilyen sokat, tesómat nem tudom fölülmúlni. Nem is tudom, talán 1000 könyvet biztos olvasott már, lehetetlen összeírni. AZ olvasáson kívül nem igen szoktam mást csinálni itthon, tanulni nem tanulok, nem szokásom. xD Igen, nem szoktam tanulni, nekem egyszerűen beválik az, amit az órán hallok. A tanárom azt mondta, hogy ez ´´vokális`` tanulási mód vagy mi. Hát ezzel nekem nem mondott túl sokat.... Ennyit rólam. Majd miközben olvasod a blogmom, megismersz. ;) Bai!
-----------------------------------------------------------
*Miss Lady és Racka Juhné: Természetesen ez nem az igazi nevük, csak mi találtuk ki. :)
**Twilight-saga: Híres 4 kötetes könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése