2011. május 4., szerda

3. 'Fogszabályozás, vagy nem??'

A jó hír az volt, hogy másnap megyünk fogszabályozásra (mind a ketten), ezért nem megyünk suliba. Én nagyon örültem neki,, nem volt kedvem suliba menni másnap. (Kinek van??) Reggel 7:00 felkeltem, pontosabban Anyu felkeltett, ugyanis azt hitte, hogy kicsit hamarabb indulunk el a tesómmal. Úgy volt, hogy biciklivel megyünk, de mivel olyan hideg volt reggel, anyu azt mondta, jobb lesz, ha a buszozást választjuk. Mielőtt elindultunk volna, tesóm azt mondta:
- Nincs is olyan hideg.... Nézd csak meg! - Kimentem. Tényleg nem volt, tehát kihoztuk a bicikliket, és elindultunk.
Átmentünk a Kassai úton, egyenesen a Kölcsey felé - azzal szemben volt a városi fogorvos - Mikor megérkeztünk, az épülettel szemben lévő biciklitartóhoz lakatoltuk a bicikliket, majd bementünk. Nem kellett sokat várni, sőt! Egyből behívtak minket.
- Van egy rossz hírem - mondta az asszisztensnő - Nincs itt a fogorvos, ugyanis beteg. Adok egy időpontot, és gyertek vissza akkor.
Ó, basszus. Már megint. Ez már a második eset, hogy nem rakják fel azt a hat b*szott brekettett*, ami lejött. Múltkor barátnőmmel, Rékával mentünk át a fél városon a fogorvoshoz, aki ezt mondta:
- Hát jó, hogy ilyenkor jössz te isz! Nem tudom felrakni a breketteket délután, mert ilyenkor túl sokan vannak. Majd vissza jösztök készőbb a tesztvéreddel. - Selypegte - Még szoszem láttam olyat, hogy valakinek hat jött volna le! - Motyogta dühösen.
Na akkor lássuk csak: KI IS TETTE FEL??? Hát nem én az biztos!! És akkor még arra fogja, hogy nem mosok rendesen fogat!! (Nagy francokat!!) Az asszisztens adott új időpontot (délelőttre), és azt mondta, hogy akkor majd mindent megcsinálnak. Hát én nem mondanám. Gyorsan kitessékelt minket az ajtón, gondolom azért, hogy ne kellejen a következő páciensnek sokat várnia. (Nem mintha túl sokan vártak volna...)
Füstölögve bicikliztem haza tesómmal, aki közben azt ecsetelte, hogy nem fog végig elkísérni, mert ő másfele megy. Megkértem, hogy legalább a Kassai út végéig kísérjen. Beleegyezett. Elértünk a végéig, ahol volt egy szervizút, és annak a végén egy utca jobbra - ott kellett nekem lefordulnom. Tesóm oda már nem kísért, csak a szemével. Ahogy végigértem a szervizúton, mikor halottam egy kattanást, és tudtam mi az.
- Basszus!! - Dühöngtem
--------------------------------------------
Remélem tetszett valakinek az első! Tesók nem számítanak! ;D Hallod, Orchidée?? (Vagyis: Dotty)
Baii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése