2011. május 3., kedd

2. 'Már megint'

Ezzel jövök, de egyszerűen csak elkezdem valahol. Vagyis ma. Jó olvasást! x)
---------------------------------------------------------
Mivel múlt héten beteg voltam, és hétfőn sem mentem, le voltam kicsit maradva. Mikor kimentem a suli udvarára (itt kell nekünk gyülekezni reggel, Isten tudja, mi a frásznak), és Réka természetesen sikongatva átölelt. Nem is tudom... Engem ez egy kicsit idegesít. Mármint örülök, hogy örül, de azért ez mégis túlzás. Meglepetten láttam, hogy tesicuccba* van öltözve.
- Miért vagy te így öltözve??
- Hát ma csak egy órán leszek, ugyanis megyünk futni, ööö, vagyis felkészülni a versenyre. 
- Kár. 
- Ja. Képzeld, tegnap megtudtam, hogy D.** azt terjeszti a sulijában, hogy járunk, és meg felhívtam, és azt mondtam neki, hogy....
Hát innentől kezdve nem is figyeltem rá. Tudom, kicsit pofátlanság, de ez van. Inkább Lilire figyeltem, aki inkább visszafogottan örült. 
- Szia! De jó, hogy megint vagy suliban!! Olyan sokat vagy mostanában beteg!!
- Hát igen. Sajnos.
Láttam ahogy Molly is odalopakodik hozzánk.
- Szia Lizzy***! - mondta furcsán rekedt hangon. 
- Mi van a hangoddal??
- Hát csak az, hogy elment.
- Jaa. 
Ekkor megszólalt a csengő, mire mi felmentünk. Dupla rajz óránk volt, a 26 - os teremben, Zsuzsa nénivel. Éppen a reneszánsz kort tanultuk művtöriből, de most a tanár odaadta a múlt órán elkezdett emberábrázolást. Szerintem ezzel eléggé melléfogott. Olyan kis emberkék jöttek ki, hogy inkább gnómok, mint emberek. Rékával (aki nagy szerencsémre pont előttem ül, én pedig az utolsó sorban), mi jól elszórakoztunk, viszont amikor kicsöngettek és ő ment, kicsit egyedül érzetem magam. Szerencsére eléggé összebarátkoztam Zsuzsival, az éltanulóval, hogy beszélgessek vele egy kicsit. Az osztályban mindenki strébernek és gőgösnek hiszi, pedig egész kedves. Elbeszélgettem vele az Egri csillagokról, aztán becsengettek. Nagy pechemre két hülye ül mögöttem (az egyik valójában mellettem ül, de mivel a rajzteremben eggyel több sor van, ilyenkor hátraül. Én nem bánom.), és a múltkori tesis eset* óta tudnak mivel cikizni, és az idegeimen táncoltak ezzel. 
- Na, megyek és futok egy kört 15 perc alatt. - mondta gúnyosan
- Ha-ha - nem tudtam mást mondani, mert féltem, hogy a hangom remeg. Sajnos túl érzékeny vagyok.
Egész órán ezzel szórakoztak. Nem tudom, hogy hogyan bírtam ki, mindenesetre túléltem. A többi óra gyorsan telt: matek, irodalom, nyelvtan, amin az Egri csillagokat néztük. 
Minden kedden és csütörtökön a Mamámhoz mentem ilyenkor, aki közel lakott a sulihoz, csak át kellett menni a sín feletti hídon, onnan egy utca, és kész. Általában Réka el szokott kísérni, de most egyedül mentem. Hamar odaértem, ettem, átolvastam a délutánt kint a kertben. Anyuék 5:00 - kor jöttek és hazavittek. Utána is csak olvastam. Mikor hazaértem a tesóm jó hírt közölt. 
-------------------------------------------------------
*tesicucc: mez, fehér felső, fekete gatya, a szokásos
**D.: Nem akarom részletezni a neveket. tehát ennyi.
***Lizzy: A sajátomat sem szeretném. Itt ez lesz.
*a múltkori tesis eset: Rövid kis ciki történet. Tesin a tanár úgy döntött szivat minket és lefutatta a 3000 méteres futást, elég jól sikerült, mikor beérkeztem, a tanár egy számot motyogott oda nekem, annyi jött le, hogy 15. Mikor már mindenki bent volt, megkérdezte, ki mennyi időt futott. Magamban gondoltam, biztos az volt az a 15. Pechemre én voltam az első. 
- Sarolta*!
- Ööö... 15.
- Az nem lehet
- Pedig azt tetszett mondani - már remegett a hangom
- Nem lehet mert te lassabb voltál mint én! - kiáltott be Szabika a hatökör
- De igen... Én azt hallottam, hogy...
- Ne mondd, hogy nem emlékszel! Elmentél előttem, én meg a szemedbe mondtam. 
A nagy francokat mondta a szemembe. Szerinte az normális ha odadob nekem egy számot, és én azt tudjam utánna??? Hát akkor téved.
Ekkor már amúgy is sírtam, de rátett még egy lapáttal:
- Hát akkor le fogod futni még egyszer. Gratulálok.
*@#!! 
Már sírva mentem vissza, és Niki vigasztalt. Nem Réka. Niki.
----------------------------------------------------------
Új rész holnap! ;) Feltéve ha olvassátok! :D

1 megjegyzés:

  1. Szia Lizzy!
    Kíváncsi vagyok, hogy milyen jó hírt közöltem veled ma, mert teljesen kiment a fejemből... :D
    Na jó, nem...
    Annyit tanácsolnék, hogy figyelj oda a szóismétlésekre, valamint arra, hogy ki az alany, mert néha félreérthető...
    Egész jól fogalmazol, tetszik a stílus is...
    Puszi

    VálaszTörlés